buitenverlichting zonder draden

  • Marlies

    Wie heeft er ervaring met buitenverlichting welke door zonne-energie wordt opgeladen? Ze zijn regelmatig in de aanbieding bij bouwmarkten. Werkt dat goed of is het zonde van het geld?

  • rene

    wat ik op de camping om me heen zie is het niet echt veel soeps. Het brand,maar fel is het niet.

    naar mijn idee zonde van de centjes.

    groeten rene

  • Gerrit

    Je moet even nagaan waar ze voor bedoelt zijn. Als je een soort decoratie in je tuin wilt zijn ze goed, wil je de krant er bij lezen dan moet je naar wat anders zoeken.

    Gerrit

  • Linda Zonneveld

    Hallo Marlies,

    Wij hebben een buitenlamp met bewegingsdetector die werkt op zonne-energie.

    Deze werkt heel erg goed, maar is natuurlijk niet constant aan.

    Voor meer info zie conrad.nl onder zonne-energie, artikel 111813 solarlicht sensor light. Hij kost wel 125 euro, maar voor ons was het een uitkomst omdat we bij de schuur licht wilde hebben maar geen zin hadden om het hele pad opnieuw te leggen.

    Linda.

  • Margriet

    Op het moment dat je ze nodig hebt, werken ze niet zo goed.

    Denk maar na: Je wilt wat licht op je pad in de winter. Zodat je niet je nek breekt….(of de visite) En in de winter wordt er weinig opgeladen. Veel minder zonuren.

    Gr. Margriet.

  • Ron

    Wij hebben 2 van deze dingen in de voortuin staan,al is het de hle dag 30 graden met zon,savonds krijg je maar een klein straaltje licht,dus niet de felle verlichting zoals op het plaatje van de dozen.

  • Marlies

    Ik heb inmiddels buitenlampen opgehangen die op een sensor werken, daar ben ik heel tevreden over. De berichten over zonne-energielampen zijn over het algemeen niet zo best, dat was geen optie meer.

    In ieder geval bedankt voor de informatie.