Ophangen van Gereedschap

  • Johan

    Jaren gereedschap bewaart in een gereedschapskist (meerdere exemplaren). Dus moet je wat hebben, dan zoek je je een ons. Spullen liggen door elkaar (ook na meerdere keren herinrichten) en je raakt daardoor het overzicht en de tijd kwijt.

    Dus ik ben op zoek naar een wandsysteem om gereedschap op te hangen. Het liefst met een geperforeerde wand, zodat je de wand ook opnieuw in kunt richten naar verloop van tijd. De bouwmarkten doen hier blijkbaar niet meer aan (gamma, karwei en praxis bezocht) aangezien het te weinig werd verkocht, aldus een medewerker.

    Is er iemand die weet waar ik dit nog kan krijgen (tegen een redelijke prijs). Ben namelijk wel een weekend thuisklusser.

    Groetjes,

    Johan

  • nico

    kijk eens op marktplaats onder inventarissen. oude winkelstellingen zijn vaak voorzien van een geperforeerde achterwand.gebruik ik zelf ook.

  • Johan

    Is een goeie… helaas nu nog geen juiste stellingen. Hoe doe je dat dan met de haken? om bijv sleutels op te hangen?

  • nico

    ik heb daarvoor oude ophanghaken gebruikt die bij die stelling hoorden.

  • Henk

    Ik weet niet of je het wel mooi vindt, maar ik heb zelf een groot stuk multiplex van 18mm aan de wand hangen,

    En daar heb ik alle gereedschap aan hangen.

    Dit kun je doen met spijkers-beugels-en wat je maar meer kan bedenken.

    Is goedkoop,makkelijk te veranderen.

    Je kan het desnoods in alle kleuren verven en dan achter het gereedschap een fellere kleur doen.

    Dan valt het gelijk op als er iets niet meer hangt.

    Zo ben je stukken goedkoper uit dan met die geperforeerde wand.