gordijnen

  • Am

    Even een vraagje…..

    Onze radiator staat voor het raam. Nu wil ik gordijnen kopen maar vraag me af wat er geschikt is. Ik vind lange gordijnen tot de grond het mooiste maar als je die dicht doet zit de radiator er dus achter. Hoe hebben jullie dit opgelost?

  • Okko

    Is gewoon een keuze: kies je voor praktisch of estetisch. Wij hebben voor het laatste gekozen (dus tot de grond) maar daardoor zal er meer gestookt worden dan wanneer je gordijnen tot op de radiatoren laat hangen, de warmte blijft immers deels achter de gordijnen ipv in de kamer.

  • Mieke

    Wij hebben gordijnen tot op de grond, maar hebben daar spijt van. De kamer is namelijk niet warm te krijgen als ze dicht zitten en het is zonde van het stoken.

    Wij leggen de gordijnen nu op de vensterbank als de verwarming aan is. Geen mooi gezicht, maar wel effectief.

  • Am

    Lastig zeg! Heb het idee dat ik gordijnen boven de radiator oudbollig vind maar misschien kan dat toch ook wel prima staan…. helemaal als je het opweegt tegen het niet goed warm krijgen van de kamer.

  • Okko

    Poll: Zijn twee dochters gemener tegen elkaar dan twee zonen

    ja

    nee

    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier