kras laminaat wegwerken?

  • cynthia

    Hallo!

    Wij hebben click laminaat Wenge, het zwaardere laminaatsoort.

    Helaas is door onbekende reden 3 lelijke krassen (wit) op het laminaat

    gekomen. Althans, het lijken krassen, al voelen ze niet zo. Ik krijg

    het witte er niet van af.

    Mijn vraag is eigenlijk. Bestaat er iets waarmee je de krassen

    kan maskeren? Iets om mee aan te tippen?

    Alle tips zijn hartstikke welkom!

    Bedankt

    Cynthia

  • Margriet

    Ja, daar zijn speciale stiften voor. Vraag ernaar bij een vloerenwinkel.

    Of:

    Bij de Action hebben ze ook een pakketje, heel goedkoop, met 4 kleuren meubelstift. Kleur je het zo even bij. Ik weet dat er ook een heel donkerbruine en een zwarte in dat pakketje zit, werkt uitstekend. Aanstiften en meteen even met een droog lapje inpoetsen. Anders gaat het bijgewerkte plekje iets meer glimmen en dat is niet mooi.

    Gr. Margriet.

  • Lizz

    Hallo Cynthia,

    Nou was ik op internet aan het zoeken voor iets voor mijn krassen op mijn laminaat…en nu kwam ik jou vraag tegen.

    En ik heb precies het zelfde probleem,ook Wenge kliklaminaat en dikke witte kras (15 cm),baal zo erg.

    Nou wou ik vragen of je iets had gevonden voor ze te bewerken…

    Zal je heel dankbaar zijn!

    Groetjes Lizzy

  • laminaat krashersteller

    Beste laminaatbezitters,

    Wij zelf hadden dit probleem een paar maanden geleden ook, een kras van 15 cm in de toplaag v.h laminaat. Een lelijke witte kras die ons dagelijks irriteerde. Nergens is er herstelmiddel te krijgen voor laminaatvloeren. Uit frustratie zijn we zelf wat gaan experimenteren. Wij zijn tot een product gekomen waar wij zelf uiterest tevreden mee zijn.

    Het lelijke witte is verdwenen, en de kras naar ons inziens voor 95% weg. Alleen als je van heel dichtbij met veel licht kijkt herken je de kras. Maar ons valt het niet op. Tevens kunt u gewoon dweilen zonder dit produkt weg te vegen. Dit produkt zijn we ook op de markt aan het brengen. U kunt ons mailen voor nadere informatie. Wij zijn bereikbaar op:

    laminaatherstellen@hotmail.com

    Wij wensen u veel plezier met uw laminaatvloer.

  • walter 49

    hallo

    hier is mijn antwoord; jazeker bestaat er iets voor, er zijn een soort lakstiften verkrijgbaar speciaal voor laminaat op ieder gewenste kleur,

    waarmee je de krassen of lakbeschading ook wel genoemd kunt weg werken.

    je moet het dan wel licht er op strijken omdat de kleur meestal nog iets bijtrekt waardoor het donkerder gaat lijken.

    ik moet er wel bij vermelden dat deze stiften redelijk duur zijn, de prijs van zo,n lakstift ligt rond de 7 euro

    mvrg

  • Leonard

    Hier nog 1 die Wenge laminaat heeft gekocht en jaar hoor ook krasjes echt balen :( heeft

    er iemand al een oplossing?

    en wil je deze mailen naar leonard_v@hotmail.com

    Alvast bedankt

    Gr

    Leonard

  • mini

    Ik heb een mooie laminaatvloer midden donker.Ik heb op bepaalde plekken een glimmende plek zitten .iemand een idee hoe ik hier wat aan kan doen?

    Groetjes Mini.

    Graag reacties naar mini1956@hotmail.com.

  • Edwin Zwanenburg

    Ha,

    Ben je al inmiddels geholpen?

    Je kunt anders met mij contact opnemen via http://www.laminaat-leggers.nl

    Mvg,

    Edwin Zwanenburg

    Laminaat Leggers

    http://www.laminaat-leggers.nl

  • Edwin Zwanenburg

    Beste leonard,

    Ben je al geholpen?

  • Edwin Zwanenburg

    Beste Leonard,

    Ben je al geholpen?

    Je kunt ander contact opnemen met mij via http://www.laminaat-leggers.nl

    Mvg,

    Edwin Zwanenburg