Hoe lang heeft een loodgieter nodig?

• Carin

Hoe lang heeft een loodgieter nodig om (in een nieuwbouwwoning) de badkamer in orde te maken?

Het gaat om een badkamer van 3 bij 3,5. Frezen en omleggen van waterleidingen ivm andere indeling. Aansluiten twee wastafels en kranen. Aansluiten van 1 handdouche en 1 regendouche (thermostaatkraan). Afvoer douchewater middels een ? - goot (aluminium drempel met afvoer). Aansluiten en installeren van bad (geen bubbels) en kraan (driegats). Aansluiten en installeren van wandcloset.

Hoe lang heeft de electricien nodig om 6 spotjes te installeren (er zit nu maar 1 standaard lichtpunt in de badkamer).

• Gerrit

Ik denk niet dat je hier een antwoord op krijgt.

Het is al vaker gezegd, het hangt van zoveel faktoren ter plaatse af dat er op afstand geen zinnig antwoord op te geven is.

• marcelvm

ben belg en deel de zelfde mening als gerrit

• Carin

Maar moet ik denken aan 20, 50, 80 of 100 uur.

• sander

er zal ook het een en ander wel getegelt moeten worden ge er maar van uit 100+ kan het altijd meevallen

• Rinus

Ik denk dat het zinvoller is om een offerte door verschillend elektriciens/loodgieters te laten maken, dan weet je meteen waar je aan toe bent

• danny271

de badkamer zoaqls u beschrijft zal volledig verbouwd ongeveer 60/70 uur volbracht zijn mits er geen sloopwerk bijkomt

• Carin

Dit is exclusief tegelwerk?