Wij zijn in september begonnen met het laten plaatsen van een nieuwe badkamer. We lieten dit door een bekend bedrijf in de omgeving doen, omdat we ons geen zorgen wilden maken over service en evt fouten.
Na de nodige vertragingen van de inbouwkranen en de drie maanden durende levertijd van de tegels hebben we gekozen voor andere tegels. Na een aantal weken (ipv 10 werkdagen) was de badkamer klaar, maar……… het tegelwerk (mozaiek) zag er echt niet uit. Schots en scheef en erg slordig afgewerkt. Het moest dus opnieuw gebeuren. Toen hebben wij besloten om op onze eerste keus tegels terug te komen, omdat we nu wel de badkamer konden gebruiken en we geen garantie kregen dat het nu wel goed zou gebeuren, want mozaiek is blijkbaar erg moeilijk tegelen. Dus…. drie maanden wachten op de nieuwe tegels. Nu zitten deze erop en wederom is het erg lelijk! De tegelzetten hebben we al de deur gewezen en nu moet weer alles opnieuw. (met wederom een levertijd van drie maanden) Wij blijven steeds maar vriendelijk en begripvol, maar om eerlijk te zeggen hebben wij er onze buik goed van vol! (ik ben ook nog zwanger en over drie maanden uitgeteld) Hebben jullie tips voor ons hoe we ons nu op moeten stellen tegen de aannemer? Het oorspronkelijke bedrag van 22.000 euro zien wij al helemaal niet meer zitten met deze rompslomp en we willen gewoon onze badkamer af hebben!!