Hallo,
Wat kost het(zwart?) om onze badkamer van 1.80 x 2.15 x 2.35 (dxbxh) te laten betegelen(vloer en wand).
Wij zoeken dus een goede tegelzetter.
Graag wel met referentie's zodat we daar ff kunnen kijken.
al vast bedankt!
sjonge wat flauw zeg.
Hugo, niemand zal je daar een antwoord op geven. Iedereen weet wat je bedoeld, maar iedereen hier is zo keurig beschaafd dat ze nooit wat zwart hebben laten doen. Ze rijden nooit door oranje, kopieren geen cd's en als ze dat doen betalen ze keurig netjes aan de buma stemra. Ze downloaden geen mp3's of andere cd's en software. Nee iedereen hier houdt zich netjes aan de regels dus je zal echt geen antwoord krijgen.
Ik weet het zwart werk is broodroof, maar wat de belastingdienst hier in nederland doet is je reinste diefstal en ook de prijzen die menig aannemer,timmerman,tegelzetter etc vraagt zijn gewoonweg schandalig hoog.
Dus ik ben niet verbaasd dat mensen bepaalde klussen zwart laten doen.
Daar komt trouwens nog bij dat die menige aannemer etc hier zelf ook graag aan mee werken in de vrije uurtjes. Dus mensen hou alsjeblieft op met dat schijnheilige gedrag.
groeten rene.
sorry.maar moest het even kwijt.
Wat een kinderachtig gedoe allemaal zeg!!!
Hugo,ik heb nog wel een tip.Ik en m'n man hebben ook eens iemand gezocht voor een badkamer (reperatie).Ik heb het toen onder m'n eigen naam en niet onder mn mans naam 'gedaan.Dus afzender Jessica.
Nou ik heb nog nooit zo veel aanbiedingen gehad om het zwart te laten doen!
Misschien een tip voor jou.
Het is misschien een beetje misbruik maken van m'n vrouw zijn maar het hielp wel!
Succes!
Groetjes,Jessica
>
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?