je vergeet er 1`. namelijk spanning voor de vaatwasser. je zult een geaard stopcontact moeten gebruiken. En zoals jezelf als zegt watertoevoer. hierbij is het belangrijk dat je 15mm koud water krijgt daarop een kraantje. Op dit kraantje komt dan een zogenaamde waterstop. Deze zorgt ervoor dat als er iets mis is (slangbreuk) dat het water niet oneindig blijft lopen.
Ook heb je een afvoer nodig. Als je een wasmachine in dezelfde ruimte hebt staan kun je deze gaan splitsen in 2 afvoeren zodat je er 1 voor je wasmachine kan gebruiken en 1 voor je vaatwasser. (gebruik nooit dezelfde ,waar bij jezelf gaat wisselen, want ik heb het al heel vaak meegemaakt in mijn beroep (brandweerman) dat mensen dit wel doen en dan of de verkeerde erin hebben gedaan of helemaal niet gewisseld hebben. gevolg water overlast bij de buren.
Heb je geen wasmachine dan kun je je vaatwasser bij je afvoer van je wasbak van de keuken bijvoegen. je moet dan een ander sifon kopen. 1 waarbij je de afvoer slang op dit sifon kunt plaatsen en waar een beluchter opzit.
Ik hoop dat ik je het een beetje duidelijk heb kunnen maken. Heb je zoiets van wat bedoeld ie allemaal dan kun je dat vragen, maar misschien is het dan handig om een vakman in de hand te nemen.
succes.
groeten rene