anti slip veiligheidscoating

• zeeuwtje

Mooi foldertje in de bouwmarkt over anti slip veiligheidscoating van Alabastine. Een twee componenten coating die je op de vloer, in je douche en bad kunt aanbrengen die een soort anti sliplaag er op zet. Heeft iemand ervaring met dit spul en zo ja, werkt het?

• Jordan

Het werkt vrij aardig maar is geen 100 procent oplossing..

Vr. Gr. Jordan

• marcelvm

heb zoiets in een horicakeuken geprobeerd, vond het goed werken maar was er binnen de week al af was wel duur

maar voor thuis zal het wel beter zijn denk ik

maar het resultaat vond ik echt goed

• marcelvm

was wel geen tweecompennente gewoon vloeibaar spul

• P.J.v.dBerg bouw Oud Gasel

Er zijn verschillende oplossingen:

de vloer etsen met een speciale vloestof, waardoor microgaatjes ontstaan. Niet duur, tegels blijven hetzelfde, reslutaat is het beste merkbaar bij een natte vloer.

Of: coating aan laten brengen die ingestrooid wordt. Eventueel (voor de kleur) kunen er kleursnippers in worden aangebracht. Blijft altijd een laag die er af kan gaan (maar aan laten brengen geegt natuurlik garantie!) (richtprijs vanaf ca. 40-50 euro per m2)

Als je toch zelf wilt proberen: altijd zeer goed reinigen en ontvetten, en droog laten worden!! (echt droog!)

of antisliptegels aanbrengen, maar is natuurlijk altijd duurder.

groeten, Pvd Berg

• Rien Lieskamp

wij hebben het 7 jaar geleden gekocht en gebruikt het beviel ons heel goed zo goed dat nu we verhuist zijn naar een senioren appartement het hier ook willen aanbrengen.

Maar wat is er nu niet te krijgen bij de praxis of de gamma wij vinden dat heel erg want mijn vrouw is nu al 2x uitgegleden.

Als het bij u in de buurt nog te koop is mag ik dan een beroep op u doen zou u het voor mij willen kopen en ik weer van u ik wil gelijk het geld overmaken . mailt u mij aub

hartelijke groeten Rien Lieskamp m.lieskamp2@chello.nl

• Tromp Bakker

Beste,

De antislip coating is te bestellen bij Beterbad in Dronten.

Beterbad stuurt het per post naat u op.

Voor meer info: www.beterbad.nl

Met vriendelijke groet

Tromp bakker

• O.Kern

Weet iemand soms wat dat spul bij beterbad kost, kan op de site nergens een prijs vinden, en reageren op email doen ze ook al niet.

vr. gr. O.Kern

• Paul

Volgens mij komt het Alabastine spul hier vandaan: http://www.gripantislip.com/index.php Het is een NL bedrijf.

Op hun website staat tenminste een video met Alabastine.