Behang slaat nu al door

• Agnes

Gaat dat dan over het behang heen of moet het behang er dan eerst vanaf:?

Ik heb na mijn telefoontje nog niks gehoord en ben zelf een beetje murw, om nog steeds en weer overal achteraan te gaan zitten vragen.

Morgen maar weer eens proberen.

Ze zouden terugbellen:(

Overigens:

ik vind het belangrijker hier een antwoord te krijgen dan het af te handelen via mail.

Anderen hebben er misschien ook iets aan.

Toch bedankt.

Gr.

Agnes

• P.J.v.dBerg bouw Oud Gasel

Verf kan altijd over behang heen, maar moet wel ruim over de plek worden aangebracht. Risico: loslaten behang bij slecht plakwerk, en als je de (speciale) latex gebruikt zou ik de echt bruine plekken even voorbehandelen met een spuitbus (van bijvoorbeeld Alabastine). Komt t echt niet meer terug, totdat je het behang verwijderd!

Als je niet weer waar je de juiste spullen moet halen, dan kun je het beste een mailtje sturen.

Groeten,

P.v.d.Berg

• Agnes

Vanmorgen een telefoontje van de aannemer.

Ze gaan alles overdoen, wat doorslaat, plus….ze nemen de gang en hal beneden ook mee.

Beneden was er geen roetschade.

Maar ze willen kleurverschil voorkomen: hal boven, de slaapkamers (badkamer was al helemaal opnieuw betegeld en gevoegd, die dus niet) en de trap naar beneden.

En dan de gang beneden en de hal dus.

Een fijn extraatje dus na alle ellende.

Op de zolder en de trap naar de zolder was al een caoting laag aangebracht en daarna gewit.

Dat is ook nog erg mooi.

Ik denk, dat ik maar ga vragen of ze de woonkamer en de keuken ook gelijk kunnen doen;)……we roken.

Nee, dat kan ik ze niet aandoen.

Ben al blij, dat het zo opgelost wordt.

Mag ik iedereen hartelijk bedanken voor de tips.

En P.v.d. Berg: mocht het nodig zijn (voor tips), dan mail ik u graag.

Groetjes,

Agnes