Hallo,
Mijn vraag aan jullie heeft betrekking op deuren!
Ik wil mijn nieuwbouw appartement (ik zit in de aankoopfase) graag opleuken met deuren. De deuren die er standaard in zitten vind ik bluhhhh (= niet leuk). Maar ook de bovenlichten die staandaard boven de deuren zitten wil ik niet .
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dit het best aan kan pakken.
Mijn initieele gedachte was om de aannemer de bovenlichten te laten vervangen door gasbetonblokken (of zo) en de deuren en kozijnen niet te laten plaatsen, zodat ik daar een ander voor kan inschakelen. Ik vermoed dat de meerkosten voor deze opdracht relatief aan de hoge kant zullen liggen.
Verder is het ook zo dat ik twee deuren in het appartement niet wil hebben en graag zou willen dat hij deze muren doortrekt.
Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Zal ik de aannemer gewoon volgens plan laten werken en het vervolgens door een ander laten corrigeren of raden jullie me aan om het meteen te laten doen?
Ik ga binnenkort het gesprek met de makelaar en aannemer aan en wil goed beslagen ten ijs komen. Het spreekt voor zich dat ik naar een voor mij voordelige situatie op zoek ben zonder te veel in te boeten aan kwalitiet.
Bedankt voor je reactie,
Duckie