moederhaard

• Klusser

Onlangs heb we een appartement gekocht, hierin zit een klassieke moederhaard die aangesloten is op de verwarming, die nog maar 5 jaar oud is.

Wij vinden deze moederhaard niet echt mooi, en vragen ons af wat de mogelijkheden zij.

Zijn er moderne moederhaarden te kopen, is deze moederhaard aan te sluiten op een moderne inbouw gaskachel?

En weet iemand waar je hier over informatie op kan vragen en ongeveer de prijs?

alvast bedankt!

• Klusser

bedankt voor de reactie, ik krijg ze per email binnen, daarom verschijnen ze denk ik nietop dit prikbord.

groeten

• henk

Nou, ik denk dat ze hem er af hebben gegooid i.v.m. reclame.

Want al zijn reacties zijn nu weg.

• P.J.v.dBerg bouw Oud Gastel

Inderdaad zijn mijn berichtjes weg omdat ik mijn website vermeldde. Ik wist niet, dat dit niet toegestaan was maar ik zal in het vervolg braaf zijn!

Ik heb de webmaster gevraagd om de berichtjes terug te plaatsen zonder websitevermelding, maar weet niet of dit gaat gebeuren. Bljkbaar worden de berichten wel doorgemaild aan degene die het bericht plaatst.

Laat maar even weten als je geen bericht hebt ontvangen, dan zet ik het er wel weer opnieuw op (of als iemand er ook nieuwsgierig naar is: plaats maar een berichtje)

groeten,

Peter

• jan

hebt de oude moeder haard nog ?