Beste mensen,
Wij hebben een badkamer van ongeveer 2.5 m2 welke wij willen verbouwen ( eigenlijk afbreken en een totaal nieuwe badkamer opbouwen) tot een badkamer van 8m2. Er moeten dus bestaande muren gesloopd worden en ook de vloer ( een granieten bak) moet eruit. Er moeten nieuwe muren opgebouwd worden en alle leidingen en afvoeren moeten nieuw aangelegd worden en weggewerkt worden in de muren. Er moet een nieuwe vloer ingestort worden. Het wandoppervlak is ongeveer 35m2 en de vloer dus 8m2. Dit moet allemaal betegeld worden. Er moet een plafond in komen met inbouwspots. Er komt een hoekbad in met voorzetpaneel, een douchekabine met doucheconsole en een dubbele wastafel met spiegel en verlichting. Verder moet er nog een designradiator aan de muur komen. Ik heb me inmiddels een beetje verdiept in de kosten van het sanitair en de tegels en ik kom op zo'n 6000 euro. Maar wat kost het overige wat ik beschreven heb als ik dit alles vakkundig laat uitvoeren? ( dus ook de afwerking en het installeren van het sanitair) Kan iemand mij helpen om een globale schatting te maken? Alvast bedankt!
groetjes paula