hallo mensen ,open trap na boven.daar een lengte van 15 meter hoog een muur ,hoe kom ik daar ,zonder dat ik iemand in hoef te huren .Wie weet er raad.Mijn dank .groet Marjan doe een goede suggestie.
Toon ik heb een open trap die gaat na boven eerste verdieping ,daar gaat de muur nog eens 6 a 8 meter omhoog. in de muur geen houvast ergens aan..de trap is open ,dus daar ook geen houvast aan. Nu boven loopt het schuin ook nog ,plafond.Woon hier nu 8 maanden en wil het in de toekomst ,soppen plafond en de muren wit schilderen ,maar hoe kom ik daar bij . Twee schildersbedrijven gevraagd ,die geven hetgeheim van de smit niet bloot .en wil het in de toekomst aanpakken. heb je een goeg idee .groet Marjan
Je zou het kunnen proberen met een ladder en ander een kamer steiger huren en op bouwen vanaf de trap. Maar als je de mogelijkheid hebt om een bading neer te leggen op het trapgat, (bading is een huoten balk van 7 x 15 ongeveer) kun je dat het beste doen 2 badingen daar 2 platen undalayment op en daar je steiger op zetten. niet geheel arbo gericht maar werkt wel.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?