tegels plaatsen

• Cindy

Hallo ik heb een vraagje ik hoop dat ik het duidelijk uit kan leggen

Wij hebben onze keuken al geplaatst en de stopcontacten zijn ook al geinstalleerd.

Nu zijn wij aan het tegelen en hebben volgens ons voldoende ruimte afgesneden om het bovenplaatje van het stopcontact weer terug te plaatsen.

Nu komt het, de tegels liggen dus gedeeltelijk onder het bovenplaatje waardoor de ruimte tussen de tegels en het stopcontact (spanning) groter is geworden, wij moeten nu dus een langere schroef gebruiken om het bovenplaatjes weer vast te kunnen zetten op het contact. Is dit de bedoeling of moeten wij deze tegels dus toch anders afsnijden. Ik kan nergens de informatie vinden die ik zoek dus vandaar dit berichtje.

ik hoor graag van jullie, alvast bedankt.

Cindy

I

• Cindy

ik ben er al achter “vulringen”

bedankt

Cindy

• rene

of langere schroefjes gebruiken. moest ik ook omdat ik dikkere tegels gebruikte. van bijna 1cm dikte.

langere schroefjes is makkelijker dan vulringetjes, maar dat moet je zelf maar even bekijken.

succes

rene

• Jos

voorschrift is om dit met vulringen te doen.

Zitten de wandcontactdozen lekker vast op de muur.

Groet,

Jos

• nico

je moet geen langere boutjes gebruiken om de bovenplaat vast te zetten. je moet het binnenwerk van het stopcontact naar voren halen. als de bovenplaat te ver van het stopcontact zit maken de pennen van de stekker geen contact meer.