krassen auto

• Arnolds

Hoe kan je krassen op je op auto het beste wegwerken.

Bvd, Arnolds

• Gerrit

Als ze niet te diep zijn zou ik het met een goede was proberen.

• Toon

Je kan ze ook weg polijsten met Commandant 5. Dit is een polijstmiddel, te koop bij de autozaak of bouwmarkt.

• sander

wat is het voor kleur en is de auto metalic. ga niet zomaar met commedant aan de slag want je bent zo door je lak.

• sander

Kom je veel in de wasstraat met die auto.

• Arnolds

Mijn auto is metalic senna rot. De krassen zijn vrij diep,met een of ander voorwerp gedaan. Lenge 1 meter o.a.op de motorkap.

Kap laten overspuiten kost 500 Euro.

gr, arnolds

• sander

Je kan het proberen met een valma quick polisch, en anders houd het op denk niet dat commandant een oplossing is aangezien de auto metalic rood is (rood is een moeilijke kleur).

En omdat u zelf al aangeeft dat dit is gedaan met een scherp voorwerp geeft ik u weinig kans.

• lisette

Mijn zus heeft ze bij de garage laten “wegpoetsen” de hele auto koste haar 100 euro. En ik moet zeggen dat je er niets meer van ziet. Check dus even bij een autoschadebedrijf in de buurt.

succes!sander schreef:

• sander

In krassen zitten een hoop verschil, net zo als dat een Opel Astra niet op een Ford Mondeo lijkt.

Dus de ene kras is makelijker weg te poetsen als de andere.

• etienne

Ik had bij mijn auto een kras tot op het metaal, toen heb ik eerst met een lakstift de kras volgezet en daarna met GS27 (tell sell) gepoetst, de kras is niet meer zichtbaar.

Zo zag ik bij het programma de grote beurt dit ook behandeld worden.

Suc6