hoe vind ik een betrouwbare monteur?

• angelique

Hallo,

misschien een domme vraag maar mijn wasdroger is stuk (alle lampjes branden en meer doet ie niet) en er zal dus een monteur bij moeten komen. Ben vrouw alleen en wat technische zaken aangaat kun je me alles wijsmaken. Hoe weet ik nou dat ik met een eerlijke monteur te maken heb die me niet het vel over de oren trekt???

• Gerrit

Dan moet je de storingsdienst van het betreffende merk bellen, of een goed bekend staande witgoedzaak

• P.J.v.dBerg bouw Oud Gastel

maak ook even een goede afspraak over de kosten, bij de fabriek zijn dit meestal vaste tarieven, maar bij een losse monteur varieert dit nogal. vraag wat voorrijden kost, prijsopgaaf voor de reparatie (als je besluit om niet te repareren) en soms rekent een witgoedleverancier niets als je (in verband met een te dure reparatie) besluit om bij hem een nieuwe te kopen. Informeer anders eens in je omgeving wie betrouwbaar repareert!

succes (en het is inderdaad geen weer om de was buiten te hangen)

peter

• Jannie

Hai Angelique, idd vraag van te voren wat het je gaat kosten, want bij een bekende witgoedzaak heb je al rond de 200 euro een nieuwe.