Op onze nieuwe kookplaat (gas) staat heel groot dat voor aansluiting uitsluitend een metalen buis gebruikt mag worden. Wil dit zeggen dat het laatste stuikje geen gasslang mag zijn? En zo ja, hoe doen we dat dan?
groet
Freya
alle gas slagen zijn niet zichtbaar tegenwoordig ze lopen allemaal achter de kasten langs doe het al jaren zo en als er een gas vitter komt doet die het ook zo dus zou niet weten waarom niet en wat een oven betreft ovens worden alleen aan de voor kant warm en niet aan de achterkant vroeger was dat wel zo maar tegenwoordig is dat niet meer zo maar om op safe te gaan gebruik ik een speciaale slang zijn inderdaad duurder maar geeft wel een veiliger gevoel
ik heb de buisjes wel gezien maar dat is alweer een paarjaargeleden en heb ze ook niet weer gezien maar ook toen heb ik ze nooit gebruikt
succes
wordt inderdaad veel gedaan, maar is echt niet toegestaan! bovendien moet een gasslang bij beschadiging en op regelmatige tijden vervangen worden en dat is een heel gedoe als je m niet kunt zien!
En als er iets gebeurt met een slang dan hoop ik dat de verzekering het uitbetaalt, want je bent wel aansprakelijk!
en waarom zou je die paar centen uitsparen? veiligheid is belangrijker
(ik heb bij het slopen van keukens meerdere malen totaal vergane slangen weggehaald, het verbaasde mij soms szelfs datr er geen gigantische lekkages warenontstaan!)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?