klein straaltje uit douchekop/leidingen

• danielle

Hallo,

ook heb ik een probleempje met mn douche.

Er komt ontzettend weinig water uit (warm) de koude doet het wel gewoon normaal.

de woningbouw heeft er een nieuwe douchekop opgezet maar heeft niet veel geholpen( je weet wel zo,n goedkoop ding) zou het door de smalle leidingen komen en is daar wat aan te doen/ veranderen. ik zit niet bij de landmacht dus koud douchen kan ik ook niet aan haha.

wie heeft er tips of een oplossing

grtjes danielle

• constant

meestal zijn het de liedingen.

maar het kan ook de boiler of geizer zijn.

U kunt me bellen voor meer info 0786350930

of 0623710185

danielle schreef:

>

> Hallo,

> ook heb ik een probleempje met mn douche.

> Er komt ontzettend weinig water uit (warm) de koude doet het

> wel gewoon normaal.

> de woningbouw heeft er een nieuwe douchekop opgezet maar

> heeft niet veel geholpen( je weet wel zo,n goedkoop ding) zou

> het door de smalle leidingen komen en is daar wat aan te

> doen/ veranderen. ik zit niet bij de landmacht dus koud

> douchen kan ik ook niet aan haha.

>

> wie heeft er tips of een oplossing

>

> grtjes danielle

• nelson

Ja, ik heb hetzelfde probleem gehad en dat inderdaad aan de afstelling van de geiser

• rene

als de douche het normaal gedaan heeft ligt het niet aan de leidingen. Ik denk dat er gewoon even een storingsmonteur moet komen voor je geiser of ketel.

succes

rene

• P.J.v.dBerg bouw Oud Gastel

sons zit er gewoon rommel in de leiding of kalk in het zeefje voor de thermostaatkraan (als die er zit) het kan ook aan de inlaatcombinatie liggen bij een combiketel, of het kraantje ervan staat te ver dicht..

succes

Peter

• Alex Timmerwerken Amsterdam

1. Schroef de douchekop eraf en laat water stromen door de slang zo hard als het kan. Veel beter? Als ja, nieuwe (niet goedkope) douchekop

2. Schroef doucheslang eraf en laat water stromen. Veel beter? Koop een nieuwe slang

3. Nog niet geholpen? Is er een thermostaatkraan? Goedkope van 30 euro uit bouwmarkten hebben een levensduur van c.a. 2 jaar

4. Geen thermostaatkraan? Dan sleutelen: hoofdwaterkraan dichtdraaien; douchekraan verwijderen; leidingen schoonmaken met een stuk stijve installatiedraad als u geen afvoerontstopper draad hebt en opnieuw proberen

5. nog niet geholpen? Instalateur bellen.

Groeten

Gordon

• Jaap

heb ik ook gehad. In de douchekop zit een plugje aan de kant waar de slang aangesloten wordt. Dit moet je eenvoudig verwijderen. Gaat een beetje zwaar.

Gewoon hard trekken met een punttang of zoiets.