Extra afvoer mee laten storten in beton

• Henk-Jan

Wie weet hoe ik dit moet aanpakken.

Binnenkort storten de betonbouwers van BAM mijn huis. Daarvoor gebruiken ze grote mallen.

Op de zolderverdieping wil ik een badkamer en keukentje bouwen. Nu wil ik graag dat de bouwers de afvoer hiervoor, meestorten in het beton.

Hoe moet ik dit doen?

Zelf de afvoerleiding maken van pvc-buis en ze dat aangeven op het moment van storten?

Ligt die leiding BOVEN de draadwapening, of erin?

Of hoe doen ze dat?

• hub

Probeer de leiding zo hoog mogelijk te leggen dat,als er een

probleem is dat je er gemakkelijk bij komt zonder dat je je de pl*&%

hoeft te hakken om er bij te komen

• Toon

Dan zal je bij de aannemer langs moeten. Eigen initiatief wordt meestal niet op prijs gesteld.

• Henk-Jan

Ik heb het volgende plan.

Ik maak zelf de afvoerbuizen.

Op het moment dat ze met mijn huis bezig zijn, vraag ik een bouwer of die hem erin kan leggen - net voordat het beton gestort wordt.

Zou dat kunnen?

• rene

waarom zou je zo iets “stiekem” gaan doen. Waarom niet gewoon overleggen met de uitvoerder. Zo maak je echt geen vrienden hoor.

groeten rene

• Henk-Jan

Nee, ik doe niets ‘stiekem’. Ik vraag een van die werkers.

Ik begrijp van je dat ik het het beste kan overleggen met de uitvoerder.

Okee, dat lijkt me het beste.

• de sloeber

Als je dat wil doen kun je dat idd beter even met de uitvoeder overleggen, want dan kan het ook gelijk worden aangesloten. Als je zo naar boven klimt worden ze niet vrolijk van want je ligt zo op je plaat.

• Rumco

Op vrijdagmiddag een krat bier neerzetten wil wel helpen natuurlijk

• Margriet

Dat wou ik net zeggen…….:-)

Trouwens, een leuke fooi helpt ook.

Maar ik zou het idd wel even overleggen, meestal is het geen probleem, als je maar een vast plan hebt dat een beetje goed in te passen is.

Gr. Margriet.

• Toon

Een krat bier is tegenwoordig met alle regels ook al een eind uit den boze. Misschien kan je beter met een doos gebak aankomen.