Even voorstellen. vraag over keuken verplaatsen

• SimoneH

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben zelf niet zo van de grote klussen zoals nieuwe badkamers en zo, maar de kleine klusjes mag ik graag zelf doen. Dit is een foto van mijn laatste project, een zitvensterbank:

Nou heb ik een vraag. Ik wil heel graag mijn keuken verplaatsen naar een andere ruimte. Ik denk dat er tussen de dichtsbijzijnde waterleiding en afvoer ongeveer 3 tot 5 meter zit. Is dat makkelijk om te leggen? Ik denk dat de waterleidingen niet zo'n heel groot probleem vormen, omdat de afstand tussen de ketel en de oude en de nieuwe keuken ongeveer hetzelfde blijft (toch?). Ik zat me vooral af te vragen hoe dat gaat met de gasleiding en de afvoer. Kan de afvoer via de buitenmuur (aan de buitenkant dus…) naar de badkamer?

Ik ga het niet zelf doen, maar als je je hele huis moet verbouwen om een leiding om te leggen, lopen de kosten nogal op neem ik aan ;).

Alvast bedankt!

Simone

• SimoneH

Vreemd plaatje niet goed geplakt:

Hopelijk lukt het nu wel ;)!

• SimoneH

Vreemd.

• Rumco

als je een kruipruimte hebt kan je de afvoer en gas/water/electra misschien via de kruipruimte maken.

heb je geen kruipruimte maar een betonnen vloer is het misschien een optie om je leidingen in je vloer te freezen dit heb ik bij een vriendin van me ook gedaan zonder problemen.

succes