Gasleiding verplaatsen, kosten??

• Chris

Wegens verbouwing willen wij onze leidingen (CV en gas) verplaatsen (ongeveer een meter opschuiven). De CV leidingen kunnen wij zelf verplaatsen, maar met gas ligt dat iets anders. Nu werd ons verteld dat dit heel duur kan zijn. Heeft iemand enig idee wat dit ongeveer gaat kosten als we het laten doen?

Alvast bedankt!

• Toon

Vraag een aantal offertes aan bij verschillende installateurs in de buurt. Dan weet u precies waar u aan toe bent.

Succes.

• Jan

In 2001 betaalde ik daarvoor , Jawel , 1500 gulden !!!!

Wat doen ze daarvoor ( in dit geval Intergas ).

Zij hangen een nieuwe meter op ,sluiten die aan op de hoofdleiding , en weg zijn ze weer , nog geen uurtje werk.

Jij moet dan wel zorgen dat alles voorbereid is , anders komen ze op een volgende afspraak wel terug.

Het eerste dat ze bij mij deden ,was de oude meter die nog op de leiding stond ,gelijk tegen de vlakte trappen , was een binnenkomertje denk om ff te laten zien hoe stoer ze waren .

De rest is voor de installateur ,die alleen maar heeft liggen vloeken , als ik het zo aansluit wordt het gelijk afgekeurd !!

Over Monopolie positie gesproken !!! pfffffff

Laat iemand van jouw gasbedrijf langskomen ,en die maakt offerte voor je , weet je gelijk wat je MOET doen.

Het bedrag moest eerst betaald zijn voor zij kwamen .

Jan

• Jan

Oei , het ging niet over de meter ??

Ken je nagaan hoe ik nu nog over de rooie ben :)) ;)

Jan

Zoveel kost een leiding verleggen niet .