bakstenen

• marcel

hallo ik heb een vraag over bakstenen en de metzelaar onder ons zou het wel weten

ik heb bakstenen gekocht 2500 stuks

nu zit het probleem in de stenen die zijn aan de boven kant 10cm en aan de onderkant 10.5 cm en ze zijn niet strak ze zijn rond dus langs de lijn mezelen is moeilijk nu mijn vraag wat is de marge wat er in een steen mag zitten het zijn bakvormen en geen hand vorm

• P.J.v.dBerg bouw Oud Gastel

lijkt een beetje op een versleten vorm

Misschien kun je de monsterstenen nog even bekijken, als deze wel regelmatig zijn dan kan het zijn dat er een productiefoutje is.

Stenen zijn niet altijd regelmatig (behalve een strengpers of een betonsteen, of een duurdere steen, daarbij wordt de vorm vaker vervangen,

Misschien kun je eens contact opnemen met de steencentrale in Bunschoten of een grote bouwmateriallenhandel inde omgeving (bijvoorbeeld Raab Karcher) en vraag dat eens na. Sommige stenen hebben een afwijkende vorm om een bepaalde uitstraling te krijgen.

Heb je de leverancier er al naar gevraagd? deze weten meestal ook niet wat er geleverd wordt, komt vaak rechtstreeks

succes

Peter (een draad is wel recht, maar een steen niet altijd..)