nieuw werkblad voor aanrecht

• Yvonne

Wij hebben in onze huurwoning een kleine bruynzeelkeuken van zo'n 15 jaar oud.

Ik wil heel graag een nieuw aanrechtblad wat doorloopt tot aan de muur, ipv. zoals nu alleen boven de kastjes. Bij navraag bij bruynzeel wordt dat heel erg duur als ik het bij/door hen laat doen.

Is het ook mogelijk dat wij “gewoon” over het aanrecht bv. een werkblad van Ikea (met spoelbak) monteren?

• Gerrit

Als je een beetje handig bent, is dat geen enkel probleem. Zelf meerdere keren gedaan.

• robert

Je bedoeld dan toch wel dat het oude aanrachtblad eerst wordt weggehaald?Yvonne schreef:

>

> Wij hebben in onze huurwoning een kleine bruynzeelkeuken van

> zo'n 15 jaar oud.

> Ik wil heel graag een nieuw aanrechtblad wat doorloopt tot

> aan de muur, ipv. zoals nu alleen boven de kastjes. Bij

> navraag bij bruynzeel wordt dat heel erg duur als ik het

> bij/door hen laat doen.

> Is het ook mogelijk dat wij “gewoon” over het aanrecht bv.

> een werkblad van Ikea (met spoelbak) monteren?

• Gerrit

Lijkt me logisch.

• P.J.v.dBerg bouw Oud Gastel

het oude blad wel verwijderen, neem een iets beter blad voor een paar centen meer, heb je langer plezier

succes

Peter

• Rianne

Hai Yvonne,

Vraag eerst eens na bij je woningstichting/verhuurder. Veel hebben een termijn waarin de keuken vervangen wordt, degene waar ik bij zit is dat geloof ik 16 jaar. Het zou zonde zijn als je nu van alles vervangt en dat het er volgend jaar uit moet omdat je een andere keuken krijgt. Vaak kan je bij je nieuwe keuken wat aanpassingen laten doen voor een klein prijsje, omdat ze toch al bezig zijn.

Succes!