zolderkamer

• Jacqueline

Hallo allemaal,

Wie heeft er ervaring met het maken van een extrakamer op zolder? Ik ben met name benieuwd wat het ongeveer gaat kosten wanneer je dit laat doen. Ik heb echt totaal geen idee.

Het is de bedoeling dat er een dakraam geplaatst wordt, de zolder moet verdeeld worden in een (studeer)kamer en een voorzolder (voor droger/wasmachine). Er moeten aansluitpunten komen voor telefoon en tv. Op de voorzolder moet een flizotrapkomen naar de (nieuwe) vliering. De ruimte is ruimschoots aanwezig voor dit alles.

Natuurlijk kan ik een aannemer laten komen om een offerte te laten maken maar ik zou eerst wel eens willen weten waar ik ongeveer op zou moeten rekenen.

Bedank alvast voor jullie reacties.

• P.J.vd.Berg Bouw Oud Gastel

ik heb dit tientallen malen (mogen) doen, maar iedere keer is de prijs anders.

hangt van teveel factoren af, maar als je denk hoeveel tijd erin gaat zitten, dit x 2 doet (het gaat namelijk langzamer dan je denkt) en de materialen schat, de uren met ongeveer 40 euro vermenigvuldigt, kom je een heel eind, of vraag toch even een vrijblijvende offerte!!

succes Als jee een tekeningetje fact of mailt dan kan ik misschien iets meer zeggen)

en vraag maar raak

peter