koelkast kreunt!

• sanuk

hallo allemaal,

ik heb een nieuwe koelkast gekocht.

ik weet niet of ik een merk mag noemen, maar het is een "'bubbelbad'' maar dan in het engels ;) ik hoop dat dit wel mag !?

maar goed, onze koelkast maakt een kreunend, zielig geluid, net of hij er heel veel moeite mee heeft..

vooral als hij aanslaat en dus ook als je de deur hebt open gehad.

we hebben natuurlijk de fabriekant gebeld, maar die deden er nog al makkelijk over.

ze zeiden dat de nieuwe koelkasten van tegenwoordig dit allemaal doen, verhaal over andere matrialen.

met veel moeite komen ze volgende week langs,omdat ik het idee heb dat ze gaan zeggen dat dit normaal is, ik wil graag weten of het bij jullie bekend is dat de nieuwe koelkasten tegenwoordig meer lawaai maken??? lijkt mij juist niet?

ter indicatie, we hebben een semi open keuken, wanneer we op de bank zitten ruim 6 meter verder met de tv aan is het nog hoorbaar.

al;vast bedankt!

• Jos

Hoi Sanuc,

Als ik dit zo lees, denk ik dat de frabrikant van dat “bubbelbad” een

anders koelkast zou moeten leveren.

Een nieuwe koelkast moet wel fluisterstil zijn.

Dit geluid kan alleen maar van de koelcompressor komen.

Laat jouw dus volgende week NIET afschepen met lulverhalen van

deze service-monteur.

Het is tenslotte garantie op de koeler.

Groet,

Jos

• rene

is niet ok. je kan best wel eens wat horen, maar een nieuwe koelkast die al herrie maakt gaat er bij mij niet in. ik heb ook een nieuwe gekocht voor me huis en die hoor ik echt bijna niet. lekker terug met dat ding en een andere laten brengen die wel stil is. is die ook niet stil zou ik een ander merk nemen. ik kan de link bubbelbad even niet leggen geloof ik. maar ik heb een zanussi (bedoel je iets van jacuzzi /zanussi).

in ieder geval. laat je niet afschepen. weg ermee

groeten rene

• Jos

Bubbelbad: volgens mij is dat een Whirlpool.

Groet,

Jos

• rene

oh ja tuurlijk, dom ze g hahaaha sorry

• leo

Het is vrij normaal dat de koelkast kreunt en piept, hij is tegenwoordig gevuld met gas. Dat veroorzaakt het geluid. Er valt niks aan te doen.

Zorg wel dat hij genoeg ventilatie heeft.

groetjes leo

• sanuk

het is een whirlpool…hoop dat ik nu geen doe die niet mogen!

• sanuk

O soory had jou mail nog niet gelezen het is idd een whirlpool!

• sanuk

wat leo zegt, zei de fabriekant(aan de telefoon) ook, is dit dan toch normaal? ik vind van niet hoor! dan moeten ze het er zeker bij vermelden als je hem koopt!

• Jos

Hoi Sanuk,

Laat je niet afschepen door deze monteur.

Dit geluid is NIET normaal en praat hierover om de koeler

te vervangen.

Groet,

Jos