Gister naar de keukenzaak geweest en niet veel opgeschoten.
Volgens hun is het goed ingebouwd en maken ze nooit ventilatie roosters.
De monteur die langsgeweest is die snapt er niks van zeiden ze, die maakt er een verhaal van dat de fout bij de keukenzaak ligt en dan zijn hun ervan af. (de monteur is van de fabrikant en niet van de keukenzaak)
We zijn eigenlijk (denk ik) een beetje weggewimpeld uit de zaak want het was best druk. Ze zouden kontakt opnemen met de fabrikant en dan zouden we het nog wel horen. Heb wel gezegd dat dat deze week moet gebeuren want we zitten nu zonder koelkast. (heb er wel 1 kunnen lenen maar dat hoeven ze niet te weten)
Als ik woensdag of donderdag nog niks gehoord heb dan ga ik ze zelf bellen want heb geen zin in een weken/maanden lange strijd.
Heb ook zelf nog navraag gedaan bij andere mensen en die hebben ook allemaal roosters/sleuven. Ook via een internetwinkel heb ik navraag gedaan als ik dezelfde koelkast zou bestellen of ik dan ventilatieroosters in de kast moet maken en dat moet zeker, een rooster onder en boven de koelkast was het antwoord.
Ook hebben we een kennis die keukenplaatser is en die zegt ook dat het moet.
In het boekje van de koelkast staat ook dat er ook ventilatieroosters van minimaal 200 cm2 onder en boven de koelkast moeten zitten.
Kortom de keukenzaak die de keuken geplaatst heeft, heeft het niet goed gedaan.
Nu maar hopen dat het niet al te lang meer gaat duren want ben het wel een beetje zat allemaal.