Badkuip schoonmaken

• Fieke

Beste mensen,

Ik las een tip op het web dat je je badkuip goed kunt schoonmaken met karnemelk. Nou wil ik dat toch even checken omdat karnemelk vrij zuur is en de badkuip geglazuurd. Kan dat kwaad?

En dan nog een vraagje: hoe weet ik of het glazuur van mijn badkuip nog in orde is? Ik aarzel namelijk, omdat de mat die in het bad ligt tegen wegglijden, rubberen deeltjes van de zuignapjes achterlaat als ik hem niet gelijk er af haal na het douchen. Is dat normaal?

Alvast hartelijk dank voor advies/tips.

Fiek

• maria

badkuipen en wastafels worden weer mooi glanzend als men ze schoonmaakt met onverdunde witte azijn en naspeolt met schoon water, kalkvlekken verdwijnen door het bad zo ver vol te laten lopen met warm water en hierbij 3 koppen azijn, 4 uur laten weken, daarna is het goed te reinigen, verder met een scheutje babyolie op een een vochtige doek, overtollige olie wegvegen met andere doek, op dezse manier kan men ook watervlekken en zeepresten verwijderen van glazen douchedeuren.

• Haakmeer

voor glazen deuren en de tegels kan je ze ook even met glansspoelmiddel (die van de vaatwasser) afnemen.

• Allenwood

The IIA IIA-CIA-Part2 Exam Dumps is designed to help individuals prepare for the Practice of Internal Auditing exam. This test assesses your knowledge of key IIA concepts such as creating searches, reports, and dashboards, understanding the use of fields, data models, and Pivot, as well as the ability to optimize search performance. It simulates the real exam environment, allowing candidates to gain confidence and familiarity with the types of questions they might encounter. This IIA IIA-CIA-Part2 practice test is ideal for those looking to validate their skills and improve their chances of passing the IIA certification exam.