wat vinden jullie hier van?

• Klusopedia

Hallo mede-klussers,

Een aantal maanden geleden heb ik een website over klussen opgericht. Zie www.klusopedia.nl. Het is gebaseerd op wikipedia en moet uiteindelijk de verzamelplek worden van klusuitleg.

De site loopt goed en we verwelkomen iedere dag meer dan 500 unieke bezoekers met een constante stijgende lijn. Maar ik ben vooral benieuwd wat mensen er van vinden.

Ik zou het leuk vinden als jullie een bezoekje brengen op Klusopedia en me vertellen wat jullie er van vinden!

Bedankt,

Klusopedia

• geeveewee

Gaaf gedaan, en nu maar groeien.

• keja

de website is duidelijk maar jammer genoeg staat er geen advies voor mij bij wij hebben namelijk een waterput (geen aansluiting op de waterleiding) en willen graag een buitendouche maken maar weten nog niet goed hoe het gaat om een vakantiehuisje het moet dus zo simpel mogelijk

keja

• Klusopedia

Dankjewel! We doen ons best. De site gaat de laatste tijd erg hard. Je merkt dat het klusseizoen weer begonnen is!

• Klusopedia

Hoi Keja,

dat is wel een specifieke uitdaging inderdaad. Als je wilt kun je je klus hier omschrijven. Vervolgens zullen erkende vakmannen je een idee geven wat een mogelijke oplossing is en ook hoeveel zij er voor vragen. Zo kun je zelf bepalen of je het zelf wilt doen of wilt uitbesteden.

Laat me maar even weten wat het geworden is, wellicht dat ik de klus (buitendouche plaatsen) dan ga toevoegen op www.klusopedia.nl

Groeten!

• Martin

Hoi,

Als je het vergelijkt met een bekende website over klussen van www.innom.nl, dan is die van jou wel een heel stuk rommeliger.

Persoonlijk ben ik meer van een heldere frisse website over klussen.

Succes!

• Klusopedia

Martin,

dank voor je reactie. Gezien je reactie ga ik er maar van uit dat dat jouw site is? Succes ermee!

Wat vinden de anderen?

Klusopedia

• Stevens

Ik vind Klusopedia een goede site. Juist erg overzichtelijk. Alleen het design mag wel wat strakker!

• Martin

Hoi klusopedia,

Ik wil niet afgeven op je website hoor, maar ik ben persoonlijk niet meer zo van de brede layout op het scherm.

Verder heb je veel goede informatie en uiteraard een leuk concept bedacht!

Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld de alfabetische index erg overzichtelijk.

Verder krijg ik als ik naar beneden scroll wel een groot roze-oranje gebied in beeld bij de pagina's, misschien is dit wat beter in te delen in de toekomst.

Inderdaad is de website www.innom.nl van ‘mij’.

Misschien is hier minder of andere informatie te vinden, maar bedenkt dat ik ook nog maar een amateur ben.

Hier is bijvoorbeeld wel de smallere layout gekozen, wat ikzelf prettiger vind lezen.

PS

Overigens wil ik best onze links ruilen als je dat een goed idee vindt.:)-D