Eigen merk Praxis-tex grote rotzooi

• Rillo

Jongjonge, ik moet het weer eens pijnlijk leren…..

Koop bij de Praxis 2,5 liter emmer tex van het eigen merk in de “stijlkleur” Vloedlijn.

Ik heb in de afgelopen 20 jaar al heel wat afgeschilderd en niet altijd met A-merken maar dit is toch wel verreweg de grootste

rotzooi die ik ooit op m'n muren heb gesmeerd ! Het dekt absoluut voor geen meter en m'n muur lijkt nu meer op de buitenkant

van een Masaï-hut dan dat het maar in de buurt komt van “Vloedlijn”.

“Goed voor 20m2” durven ze er ook nog op te zetten, ben nu 10m2 verder en er is al driekwart op. ( en dan moet het nóg een keer ! )

Denk dat ik het maar laat wat het is en er gewoon Histor o.i.d. overheen smeer, ik gun ze het geld van de 2e emmer niet

Zit nu aan een bakkie troost m'n zonden te overdenken maar wil jullie toch wel waarschuwen dit spul gewoon te laten staan.

Grtz, Rillo

• Conny Buijs

Geachte heer/mevrouw Rillo,

Uw klacht willen wij graag onderzoeken en wij verzoeken u dan ook vriendelijk, contact op te nemen met ondergetekende.

Met vriendelijke groet,

Praxis Doe-Het-Zelf Center B.V.

Conny Buijs AV Consumentenservice

Telefoon: 0203983478

• Rillo

Ik ben verrast door deze reactie en kan 'm wel waarderen.

Als ik mijn bericht nog eens doorlees steek ik stevig van wal, maar je moet begrijpen dat je

op dat moment dus gewoon he-le-maal opnieuw kan beginnen met een klus die je denkt “eventjes te doen” ( kan Thomas ook ;o)

( inclusief alles weer schoonmaken, op pad voor nieuwe tex en dat met een deadline die onder spanning komt )

Neemt niet weg dat ik erg ontevreden ben over de kleurstijl “vloedlijn” en kan me niet indenken dat hier niet meer

klachten over zijn. Ik neem als ik uit de rommel ben contact met u op en heb evt. nog een kwart emmertje over.

Grtz, Rillo

• Margriet

Wat is eigenlijk “tex?” Is dat vakjargon voor latex?

Want jij hebt het over muurverf en dat is toch heel iets anders dan latex?

Kan je trouwens de lijn van Flexa, Couleur Locale, Long Island aanbevelen. Daar zitten ook die grijzige, nevelige tinten in. (zal “vloedlijn”ook wel zijn) Eén keer smeren en je bent klaar. Net de hele overloop plus slaapkamermuren gedaan, geen enkel probleem. Mooie kleuren ook. Prijs: Iets van 25-30 euro voor 2 1/2 liter. (weet het niet precies meer) Maar je bent wel meteen klaar.

De overloop ging over appeltjesgroen heen, de slaapkamer over lichtblauw en een andere slaapkamer over oranje en blauw. Ik vind het een hele prestatie dat die muurverf in 1 keer alles goed pakt. Echt lekker spul.

Ben ook heel tevreden, alles is weer mooi in 1 lijn en sjiek.