Hallo forumgebruikers,
Ik woon nu al twee jaar met plezier in een rijtjeshuis. Sinds 3 à 4 maanden komt er (onregelmatig) een verschrikkelijk hoog geluid uit de muur in de woonkamer. Ik post dit bericht in de badkamer, waterleiding en afvoer sectie, omdat ik vermoed dat het probleem hier mee te maken heeft.
Het geluid lijkt te komen uit de koof waar de afvoer- en waterleidingen door lopen. In de eerste instantie dacht ik dat het uit het stopcontact kwam, maar ik heb alle elektra afgesloten en toen was het geluid nog steeds aanwezig. Het betreft een heel hoog piepgeluid dat eigenlijk veelvuldig van toonhoogte veranderd. Het geluid is niet constant, het kan een dag weg zijn het kan een dag heel zacht zijn, maar het komt tot nu toe altijd terug.
Ik heb de elektra, gas en waterleiding allemaal afgesloten, en zelfs dan is het geluid nog aanwezig. Ik heb twee opnames van het geluid gemaakt met mijn telefoon, je kunt ze hier downloaden:
https://rcpt.yousendit.com/993748227/4e9a9292cf889736b9c1a8b28267ec90
Sorry voor de ruis, ik weet niet hoe ik dit weg kan filteren.
Echt alle hulp is welkom, en als jullie niet weten waar het aan kan liggen, kunnen jullie me dan tips geven bij wat voor soort bedrijf ik terecht kan met een probleem als deze?
Guido