Electriciteit; eenvoudig of niet?

• Elektropiet

Situatieschets:

Ik heb een zolderkamer, daar achter zit bergruimte waar een lamp zit. De schakelaar voor deze lamp zit in de zolderkamer (de lamp en schakelaar zijn enkel gescheiden door een wand)

Nu wil ik in de zolderkamer een of twee lampen plaatsen nabij de genoemde schakelaar. Kan ik aftappen van de huidige situatie?

Daarbij wil ik niet de stuatie krijgen dat ik met de reeds bestaande schakekaar zowel de huidige lamp als de nieuw te plaatsen lamp tegelijk aan en uit doe.

• @$

Ik ben niet op de hoogte van de hele situatie maar als je de schakelaar vervangt voor een serieschakelaar kun je de zwarte draad die je daarop extra kan bevestigen samen met een blauwe draad op de bijkomende lamp(en) zetten.

• Martin

Hoi,

Dit is heel goed mogelijk door een serieschakelaar te plaatsen.

Maar kijk ook of je jezelf niet beperkt voor de nieuwe situatie.

Misschien wil je de nieuwe lampen wel helmaal niet dichtbij dezelfde schakelaar.

Kijk anders nog even rond voor meer mogelijkheden voor je elektra werk.

Succes!

• ken

Geachte Heer/Mevrouw,

Ik wil me graag even voorstellen, mijn naam is ken en ik al werk 15 jaar als elektromonteur all-round.

En tussen door neem ik ook kleine klussen aan tegen lage tarief, om mijn overige tijd aan te vullen voor extra inkomen.

Ik werk erg nauwkeurig, verlaat de werkzaamheden nooit zonder tevredenheid van de klant, en veilig werken staat naast kwaliteit leveren bij mij hoog in het vaandel.

Ik ben bereikbaar op het nummer 06-34523803 of per mail : elektroservices@hotmail.com

Ik wacht met belangstelling op uw reactie.

Vriendelijke groet,

Ken

• Barbi

Articles like this are an example of quick, helpful aswners.

• Sharky

What a joy to find such clear tihnikng. Thanks for posting!

• djadibwxms

CACVnH , emcphvetpgjj, cjnopfmvzffq, http://boqmymgwhowx.com/

• gztraec

R5rzrz , koxzhqxjyled, slzjigwmptic, http://qndvpvyuanrr.com/