stucadoor vraagje

• Milou

Hallo,

Ik heb even een vraagje: als een muur gestuct wordt kun je dan meteen een motief aanbrengen of moet dat later?

En wat zijn ongeveer de kosten van zoiets bv een kamer van 40 m2 want ik heb werkelijk geen idee, hoop dat iemand hier een antwoord op kan geven. Ik snap best dat dat niet zo makkelijk is maar een ongeveer prijs.

groetjes Trudy

• rob

hoi trudy

ik ben wel geen stukadoor maar voor ongeveer 13 euro de meter (met materiaal erbij)heb je de muren glad .

als er een motief ingeschuurd moet worden geen idee wat dat kost.

hoop dat je er wat aan hebt gr rob.

• Björn van der Gulik

Beste Trudy,

Ik ben inmiddels 17 jaar stukadoor en hoop je enigszins te kunnen helpen. Er is me echter niet geheel duidelijk wat je precies bedoelt met motiefje. Bedoel je dat je er ná het stucen zelf een motief op aan wilt brengen, of dat het juist de bedoeling is dat de stukadoor er een bepaalde structuur in moet brengen? Hoop snel van je te horen! Misschien dat ik je daarna enige duidelijkheid kan geven over jouw vraag.

Met vriendelijke groet,

Björn van der Gulik

• vanber

Hallo bedankt voor de antwoorden.

Het gaat inderdaad om of de stucadoor tegelijk een patroon kan inmaken tijdens het stucen? En wat daar ongeveer de kosten van zijn.

Ja, ik heet nu even vanber omdat ik mijn login kwijt ben en deze wel werkt. Dus hoop iets van iemand te horen.

groetjes Trudy

• Patrick78

Zet je klus eens op de volgende site: Klus

• Gerrit

Ik zou eens op Sanistuc kijken:

www.sanistuc.nl