waarom komt er niemand opdagen....HELP

• vanber

Hallo,

Frustartie alom….heb een klus, diverse bedrijven benaderd…spreken af dat ze komen en vervolgens gebeurt er helemaal niets. Of ze komen een offerte maken….zeggen dat binnen 1 week te laten weten…na 2 x bellen en 3 weken verder nog steeds niets. Of ze komen om te kijken en vervolgens komt er geen offerte. Met het gevolg dat mijn badkamer al weken leeg staat en niet te gebruiken.

Misschien een ongelofelijk verhaal…maar heb echt gerenomeerde bedrijven benaderd.

Kennelijk gaat het TE goed financieel gezien…ik snap er echt helemaal niet meer van.

Uit eindelijk leg ik hier dan maar mijn vraag neer:

Is er hier iemand die mij een loodgieter kan adviseren alstublieft….

Het gaat om de volgende klus: Badkamer

2xwaterleiding aanleggen stukje en aansluiten op bestaande leiding (wastafelkraan+ douchekraan)

Afvoer aanleggen klein stukje aansluiten op bestaande (van de vloer tot onderkant wastafel)

aardemat op opengebroken vloer leggen en aansluiten indien nodig (heb er geen verstand van)( vloer wordt later afgestort)

Er is een aarde draad aanwezig in de elektradoos in de douche( weet niet of dat voldoende is)(ijzer in de betonvloer..weet niet of dat nog van belang is)

Plaatsen stopcontact naast wastafel, elektra punten maken voor inbouw spots plafond

Wie o wie kan mij alstublieft z.s.m. helpen of weet een goede betrouwbare loodgieter die deze klussen kan?

vriendelijke groet, Vanber

o,ja ik woon in nw-overijssel

• Margriet

Benader een goed aangeschreven plaatselijke aannemer en vraag met welke loodgieter hij altijd werkt…..Hou het in eigen dorp, daar wil iedereen een goede naam houden.

Gr. Margriet.

• sander

Jou probleem is waarschijnlijk, dat de klus te klein is. Dit is een klus van maximaal een dag. Mischiem wel een halve, en daar maken de meeste geen offerte voor. Totaal niet de moeite, een beetje leiding werk, stop contactje om frezen en wat draden plaatsen voor je spots.

Je doet al veel zelf, waarschijnlijk. Dus dat kleine beetje kun je beter zelf ook doen. Stelt niet zoveel voor, en bespaard je al ongeveer al 350 euro aan arbeids loon, minimaal!

En dan bespaar je de aanemer een onnodig bezoek, waar niet de moeite is om een offerte te maken.

• Priest

AFAIC that's the best ansewr so far!