open haard op cv aansluiten

  • frank

    Bertus,

    Kan je mij het schema ook sturen, wil er zelf ook mee beginnen maar krijg verschillende schema's waarbij er geen bij zit welke daadwerkelijk ook door iemand is gemaakt?

    Alvast bedankt,

    gr,

    Frank

  • frank

    Bertus,

    hierbij mijn emailadres f.onderstal@xs4all.nl

  • Hans van der Stelt

    Beste bertus ik wil graag wat gegevens van je ontvangen

    Vrgr Hans

  • theo

    Hallo allemaal.

    Een poos geleden heb ik advies gevraagd over het aansluiten van de open haard op de centrale verwarming.

    inmiddels heb ik al wel wat informatie bij elkaar gesprokkeld….maar nu zoek ik een leverancier van de benodigde onderdelen.

    Wie..o…wie kan mij hiermee helpen.

    Elk advies is welkom op bovenstaand email adres.

    Bij voorbaat bedankt.

    Groetjes van Theo.

  • alex

    Let op dat je rookgassen niet teveel afkoelen hierdoor verlies je trek, schoorsteenfabrikanten raden dit af ik heb er vorig jaar op de vsk beurs met verschillende fabrikanten over gehad, vandar dat het ook niet stanaard verkrijgbaar is, mij zwager is toevallig een systeem an het aan leggen, advies alds je het dan toch maakt een extra pomp n je cv system, een spiraal maken om je schoorsten zover mogelijk bij de openhaard vandaan!, en mee laten draaien met je normale cv systeem.

    Ik raad het AF dit zelf uit tevoeren de risico's van stoomvorming zijn zeer groot en destrasteus voor je cv systeem!

    zeker als je er weinig kaas van heb gegeten!

    Klus ze

  • jac van Parera

    hallo,

    ik heb een hoog rendementketel laten plaatsen waarna ik problemen kreeg met mijn helex openhaard

    Dit is een gesloten systeem met een warmte wisselaar.

    ik moest de pomp van de cv continu laten draaien ander kon de openhaard zijn warmte niet kwijt.

    ben ik genoodzaakt deze pomp altijd te laten draaien.

    kan ik zonder probleem het water uit het openhaardsysteem halen?

  • Rosalinde

    Beste Bertus, ik ben ook zeer geinteresseerd in jouw tekening. Ik hoop dat je hier nog kijkt omdat het al een oude conversatie is. Kun je anders contact opnemen op rkleinwoolthuis(apestaartje)yahoo.com

    Alvast heel hartelijk dank (ik heb zo'n systeem meerdere malen gezien in Italie maar nooit werkend…), groet, Rosalinde

  • Rene Rolfes

    Frans van Dongen Schreef:

    ——————————————————-

    > Beste Bertus,

    >

    > Ook ik ben geïnteresseerd in jouw tekening voor

    > openhaard cv.

    > Is het mogelijk dat je mij die toezend met een een

    > technische beschrijving hoe je dat gedaan hebt?

    Zeker gezien de aankomende prijsverhogingen voor energie is dit mooi meegenomen

    >

    > Bij voorbaat hartelijk dank,

    >

    > Rene Rolfes

  • Rene Rolfes

    > Beste Bertus,

    >

    > Ook ik ben geïnteresseerd in jouw tekening voor

    > openhaard cv.

    > Is het mogelijk dat je mij die toezend met een een

    > technische beschrijving hoe je dat gedaan hebt?

    >

    > Bij voorbaat hartelijk dank,

    >

    > Frans van Dongen

  • milano

    Beste Bertus,ik wil ook heel graag tekening van je instalatie als het mogelijk is

    groetjes Milano